Moksleiviai mokomi programuoti Python aplinkoje.
Kodėl pasirinkta ši platforma?
Pythonas bendros paskirties programavimo kalba. Jos panaudojimo galimybės yra beribės, nes su ja galima suprogramuoti viską: web papildinį, žaidimus, automatizacijai skriptus, apskaitos sistemas, valdymo sistemas, tvarkyti logiką kompiuteriniuose žaidimuose, valdyti kosminių laivų skrydžius. Programos kodas labai paprastas, dažniausiai suprantamas ir tiems, kurie net nedirba su Pythonu. Pythono sintaksė lengvai skaitoma, elegantiškas dizainas, programos paprastesnės ir priimtinesnės lyginant su Java ar C++ programomis.
Pythonas ne tik gera programavimo kalba, tačiau labai gerai organizuota jos socialinė struktūra, kuri rūpinasi kalbos tobulinimu. Pagal 2017 metų reitingus Python užima 3-5 vietas pasaulyje. Vis daugiau vedančių pasaulio universitetų renkasi mokymo tikslams šią programavimo kalbą:
Univesitetai ir koledžai:
- JAV – 33
- University of California
- University of Florida
- University of Iowa
- Massachusetts Institute of Technology (MIT)
- Kanada – 8
- University of Toronto
- University of Alberta
- Prancūzija – 6
- Anglija – 5
- University of Oxford
- Australija – 3
- Ispanija – 3
Pythono palaikymo bendruomenė viena didžiausių pasaulyje. Be šimtų tūkstančių individualių naudotojų, programavimo kalbą palaiko tokie IT gigantai: Google, Dropbox, Mozilla, Facebook, Yandex, Red Hat, Microsoft, Intel ir daugelis kitų.
Šioje platformoje yra viskas:
- Struktūrinis programavimas;
- Grafinės vartotojo aplinkos kūrimo priemonės;
- Vykdytojo (vėžliuko) darbo aplinka;
- Objektinis programavimas;
- Žiniatinklio programavimas;
- Žaidimų programavimas.
Moksleiviai supažindinami su algoritmų sudarymo principais, populiariausiais algoritmais, struktūriniu, objektiniu ir vykdytojo aplinkoje programavimu, varotojo grafinės aplinkos kūrimo principais, žaidimų kūrimo etapais.